نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی

نگارش بیزینس پلن و طرح توجیهی
 

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





می خواهید برای شرکتتان یک بیزنس پلن بنویسید؟ نرم افزار کامفار (comfar) برای شماست!!!

 

وقتی کارآفرینانی می خواهند یک پروژه را در شرکتشان اجرا کنند؛ باید تمام جوانب کار را بررسی کنند. آنها باید بررسی کنند که آیا توانایی مالی لازم را برای تامین کردن هزینه های شرکت دارند؟ آیا از پس تجهیزات لازم برای انجام کار بر می آیند؟ چه انتظاراتی از نتیجه کار دارند و واقعیت چگونه است؟ و سوالاتی از این قبیل.

برای پاسخ دادن به این سوالات، یکی از مهم ترین بخش هایی که وجود آن برای هر شرکتی لازم و ضروری می باشد پای به میدان می گذارد: طرح تجاری (یا همان بیزینس پلن). با استفاده از بیزینس پلن به تمام سوالات بالا پاسخ داده می شود. شرکت ها با استفاده از بیزینس پلن می توانند مشخص کنند که در چه موقعیتی قرار دارند؟ رقبایشان در چه موقعیتی هستند؟ وضعیت مالی آنها چگونه است؟ احتیاجات بازار کدام است و غیره. بنابراین یکی از مهم ترین کارهایی که کارآفرینان باید قبل از انجام هر پروژه ای برای شرکتشان انجام دهند این است که آنها باید یک طرح تجاری یا بیزینس پلن برای شرکتشان بنویسند و سعی کنند تا بر اساس پارامترهایی که در این بیزینس پلن برایشان مشخص شده است اقدام به فعالیت های بعدی کنند. یکی از مهم ترین مهارت هایی که در نوشتن یک بیزینس پلن باید داشته باشید، داشتن مهارت در تجزیه و تحلیل آمار و ارقام است. در صورتی که شما به هنگام نوشتن یک طرح تجاری این توانایی را نداشته باشید که آمار و ارقام و عددها را تجزیه و تحلیل کنید؛ هرگز نمی توانید یک طرح تجاری باکیفیت و موفق برای خودتان داشته باشید.

بنابراین از آن جایی که شرکت های مختلف به داشتن یک طرح تجاری یا (بیزینس پلن) به منظور تجزیه و تحلیل کردن داده های موجود و استفاده کردن از آمار و ارقامشان نیاز دارند (برای این که کارشان را بهتر انجام دهند)، نیاز به یک نرم افزاری که به این شرکت ها کمک کند تا کار تجزیه و تحلیل را بهتر انجام دهند؛ بیشتر احساس می شود. البته در این زمینه ابزارهای مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند و نرم افزارهای زیادی وجود دارند که این کار را برای شرکت ها راحت تر می کنند. یکی از نرم افزارهایی که در این زمینه وجود دارد؛ نرم افزار کامفار (comfar) می باشد. این نرم افزار می تواند ابزارها و روش هایی را در اختیار شرکت ها قرار دهد که با استفاده از این ابزارها و روش ها بتوانند کار تجزیه و تحلیل اطلاعاتشان را بهتر انجام دهند. کامفار متعلق به گروه ابزارهای یونیدو می باشد.

شما با استفاده از این نرم افزار قادر خواهید بود که تحلیل های کوتاه و طولانی مربوط به تجارت خودتان را به راحتی انجام دهید. این نرم افزار ابزارهایی را در اختیار شما قرار می دهد که شما می توانید با استفاده از این ابزارها پیامدهای کوتاه مدت و همچنین درازمدت اقتصادی و مالی سرمایه گذاری هایی را که بر روی پروژه های مختلفتان انجام می دهید مورد بررسی قرار دهید.

در کنار این نرم افزار شما همچنین راهنماها و آموزش هایی را در اختیار خواهید داشت که به شما کمک می کنند تا به راحتی پروژه هایی را که می خواهید اجرا کنید با استفاده از این نرم افزار پیاده سازی کنید و نتیجه ها را با استفاده از داده هایی که به آن می دهید مشاهده کنید. کامفار همچنین دارای ماژول های مختلف و ویژه ای است که شما می توانید از این ماژول ها برای انجام دادن راحت تر کارهایتان استفاده کنید. به عنوان مثال مکانیسم توسعه پاک (Clean Development Mechanism) و یا حسابرسی مدیریتی محیطی (Environmental Management Accounting).



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نوشته شده در تاريخ سه شنبه 17 تير 1399برچسب:, توسط رایان بهروزی
معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های اقتصاد و مدیریت) معرفی پرفروش ترین کتاب های انتشارات کلید پژوه (دسته کتاب های روانشناسی) نکات مهم در نگارش بیزینس‌پلن یا برنامه کسب‌وکار طرح توجیهی کسب و کار : راهنمای مراحل تهیه و نوشتن طرح توجیهی چیست 100توصیه برای این که در نوشتن طرح تجاری موفق شوید! (بخش دوم) 100 توصیه برای این که در نوشتن طرح تجاری موفق شوید! (بخش اول) 4 ويژگي كه براي انتخاب نام برندتان بايد در نظر داشته باشد! 9 نکته مهم که برای نوشتن پایان نامه باید به آن توجه داشته باشید. چگونه در هشت قدم آسان یک برنامه تجاری ساده بنویسید! طرح توجیهی چگونه نوشته می شود؟ طرح توجیهی چیست 20 دلیلی که باید بیزینس پلن داشته باشید طرح تجاری چگونه می تواند منجر به افزایش میزان سرمایه شرکت شما شود؟ می خواهید برای شرکتتان یک بیزنس پلن بنویسید؟ بیزینس پلن چیست و اجزای آن کدامند؟ مرحله های نوشتن یک طرح تجاری (بیزنس پلن) کدامند؟ انواع بیزنس پلن ها کدامند؟
تمامی حقوق این وبلاگ محفوظ است | طراحی : پیچک